De servicedesk is het centrale contactpunt binnen jouw ICT-organisatie.
Wat is een Servicedesk?
De ICT-servicedesk van Stoop ICT behandelt vragen en problemen, geeft ondersteuning met betrekking tot het gebruik van ICT-middelen en voorziet gebruikers van informatie over (veranderingen in) de ICT-dienstverlening.
U wilt dat storingen en of gebruikersvragen snel en vakkundig opgelost worden zowel op afstand als op locatie. Door onze bezetting, kennis en ervaring kunnen wij u snel helpen wanneer een probleem zich voordoet. Wij zorgen voor een snelle afwikkelingen van uw vraag en of probleem en geven u tevens advies hoe u zaken efficiënter kunt maken.
Standaard werkzaamheden van onze servicedesk:
Back-up monitoring
Registratie van meldingen
Bewaken van uitgezette calls en gebruikers op de hoogte houden
Aanmaken en wijzigen van gebruikersaccounts
Meewerken in projecten (waaronder migraties)
Systeem monitoring
Direct behandelen van calls en indien nodig escaleren
Installeren van nieuwe software
Contact leggen en onderhouden met leveranciers
Opstellen en updaten van handleidingen
Kennismakingsgesprek
Ben je nieuwsgierig wat Stoop ICT voor jouw bedrijf kan betekenen? Dan komen wij graag met je in contact! Vraag een vrijblijvend kennismakings- of adviesgesprek aan.