Klantcase Fluidwell
In 2005, toen het bedrijf slechts 12 medewerkers telde, begon Fluidwell een samenwerking met Stoop ICT. Nu, bijna twee decennia later, is het bedrijf opgebloeid tot een krachtige organisatie van bijna 50 toegewijde professionals. Maar met groei komen uitdagingen, en Fluidwell stond voor de taak om hun ICT-infrastructuur te versterken en te schalen naar deze nieuwe omvang.
De klant wenste een professionele aanpak en uitbreiding van het aantal werkplekken, evenals een naadloze integratie tussen het verkoopkantoor in de VS en het hoofdkantoor in Veghel.
Ons team pakte deze uitdaging doortastend aan. We richtten een robuuste netwerk- en serverinfrastructuur in, implementeerden een VoIP-centrale met meerdere lijnen en gebruikers, en creƫerden zelfs de mogelijkheid voor medewerkers om een VoIP-client op hun persoonlijke smartphones te gebruiken, waardoor ze altijd en overal bereikbaar bleven, zelfs tijdens het thuiswerken.
De plotselinge opkomst van de COVID-19 pandemie bracht een onverwachte extra uitdaging met zich mee: een explosieve vraag naar thuiswerken. Het was duidelijk dat Fluidwell snel moest handelen om deze nieuwe realiteit te ondersteunen.
Het eindresultaat? Een volledig beheerde, internationale ICT-omgeving die Fluidwell ondersteunt in hun groeiende activiteiten. Met korte lijnen voor ondersteuning, zowel op locatie als op afstand, kunnen de medewerkers van Fluidwell zich concentreren op hun werk, wetende dat hun ICT-infrastructuur solide en betrouwbaar is.
Kennismakingsgesprek
Ben je nieuwsgierig wat Stoop ICT voor jouw bedrijf kan betekenen? Dan komen wij graag met je in contact! Vraag een vrijblijvend kennismakings- of adviesgesprek aan.